onsdag 21 september 2011

9 veckor

Har inte gått ner nåt mer sen förra veckan och jag tror jag vet vad det beror på. Jag har köpt hasselnötter och jordnötter som jag ätit på eftermiddagarna på jobbet. Skulle tro att jag har låg tolerans för kolhydrater så det behövs inte mer så nu får det vara slut med det. Får bli lite ost eller avocado om jag behöver nåt extra.

Intressant att lära sig hur kroppen fungerar. När jag var på väg hem fick jag ett akut godissug när jag passerade kiosken vid östra. Men jag besinnade mig. Men det är säkert nötterna som spökar. Känner mig väldigt däst dessutom.

Börjar kännas lite enformigt med maten nu. Får ta och hitta lite nya roliga recept.

2 kommentarer:

Mia* sa...

Nötter är sådant som inte alls funkar för mig - framförallt för att jag äter för många (vilket kanske kan ha med kolhydratinnehållet att göra). Det går verkligen inte att ta några stycken, utan det blir mååånga.

Laizan sa...

Kämmer igen det, det är svårt att sluta när man börjat :)