tisdag 28 februari 2012

PF dag 2

Det kändes så bra med att bara äta mellan 12 - 20, dvs periodisk fasta, så jag fortsätter. Har googlat och läst en massa om det och det kanske kan trygga igång viktminskningen som stått stilla senaste månaden. Vi får se vad som händer.

Träffade min PT (haha låter nåt det) igår och pratade om vad jag vill uppnå med min träning. Kör igång i eftermiddag och då har hon gjort ett program till mig. Det blir spännande, lite scary vad jag har gett mig in på men jag behöver utmana mig själv känner jag.

12.30 - Smoothie med hallon, yoghurt, grädde och kokosfett.
14.30 - 2 kokta ägg
17.00 - lite ost och en bit fröknäcke med bregott
19.30 - gryta med renskav, lök, champinjoner, morot, palsternacka, grädde.... som Bernt hade gjort tills jag kom hem från gymmet. Mycket god.

Hade tänkt äta nåt mer men kände inget behov så det fick vara.

Drack min Smoothie på jobbet men blev inte mätt på den så jag gick ner till fiket och frågade om de hade några kokta ägg. De hade inga kvar men hon kokade två till mig. Framförde lite önskemål om att de gärna fick ha lite nötter och sånt att sälja så det skulle de göra.

Inga kommentarer: