söndag 26 februari 2012

Jag har inte gett upp

Bara varit lat att uppdatera.

Ska försöka få till lite regelbunden träning så jag ska träffa en PT imorgon. Behöver skaffa mig bättre kondition till italienresan om två månader så det börjar bli hög tid att komma igång.

Funderar också på periodisk fasta, dvs att man äter t.ex bara under 8 av dygnets timmar och resten av tiden så är det bara flytande, vatten, kaffe och sånt som i te påverkar insulinnivån.

Idag blev det ju faktiskt så. Sov länge och var inte hungrig när jag vaknade så jag hoppade över frukosten. Hmm fast jag tog en sked kokosolja som jag gör varje morgon, då har jag väl brutit fastan....

Lunch 12.30 - korv stroganof med smörstekta zuchinistrimlor.

Åkte och tränade på em och när jag kom hem hade Bernt gjort jätteglad grillspett med en sås av bl.a majonäs ock senap. Ett glas rött till det.

Sen lite brieost innan träningen och vid åttatiden.

Andra gången jag tränade i mina fivefingers. PUMP och sen 30 minuter på gångbandet.

Inga kommentarer: