fredag 3 februari 2012

Fredag 3 februari

Inte helt perfekt matdag, var lite sugen på eftermiddagen.
Åt ju iofs inget som inte var ok men jag försöker hålla mig till 3-4 mål om dan och inget däremellan.
Men men ibland funkar det inte. Var ner på Ica så det fick bli en bit brie till kvällen och det är ju ok. Verkar ju som om jag kan äta brie utan att få eksem numera.

 08.30 - två kokta ägg med majo, grekisk yoghurt med kanel, ingefära och gurkmeja
12.00 - fläskkarre med chilismör
15.00 - keso med grädde, lite leverpastej, ost, smör....
18.00 - blomkålsmos och falukorv
20.30 rött vin och brie

 Kanske inte är å farligt i alla fall, när jag ser det svart på vitt. Vågen var snällare i morse, nu är jag snart nere på lägstanotering igen. Intressant att se om träningen har nån effekt om det är det som behövs för att det ska gå neråt.

Inga kommentarer: