torsdag 5 januari 2012

Resultat

Så här efter jul och nyår så kan man ju undra hur det gått, och det måste jag ju säga att det är över förväntan.

Hade en ny lägstanotering på julaftons morgon med -7,8 kg.
Dan före nyårsafton -6,2 så utsvävningarna kostade en del, +1,6 kg på knappt en vecka!! Julfirande + kryssning då det blev lite av varje. Men trevligt var det i alla fall :)

Sen var det dags att skärpa till sig och det har jag ju gjort, nyårsafton blev måttfull och det finns ju faktiskt en fördel med att vara dunderförkyld. Jag sover mycket och äter lite. Det ger resultat.
En ny lägstanotering idag -8,7 kg!!!

Gillar förresten min nya våg jättemycket, väger mig varje morgon och den skickar resultatet till en app på iphonen och ipaden så nu är det mycket lättare att följa resultatet eftersom jag är alldeles för lat att skriva resultatet varje morgon. Den motiverar mig.

Inga kommentarer: