måndag 18 juni 2012

Hur gick helgen då?

Jo den gick alldeles utmärkt matmässigt. Vi bodde och kursade på ett litet ställe på Gotland och de var väldigt tillmötesgående när jag berättade vad jag inte åt osv. Kokade extra ägg till mig på frukosten, bad att få lite ost och skinka på kaffepauserna när de andra åt kakor och bullar.

Lite efterrrätter slank ner för mig också. Saffranspannkaka är ju en gotländsk specialité så det ville jag ju testa när jag var där + lite rabarberpaj.

Känns att jag har samlat på mig vätska under helgen, drygt 1 kg upp, det kommer på en gång om jag äter lite extra kolhydrater.

På onsdag är det 11 månader sen jag började med LCHF, tiden har gått jättefort, och jag är så förvånad över att det går så bra och att jag kan hålla det. Det här är rätt sätt för mig, undrar varför jag inte började tidigare? Men jag kanske inte var mogen för det då. Allt kommer när man är redo.

Läste idag på http://www.annahallen.se/fick-en-fraga att det kan ta upp till ett år för kroppen att läka så det är väl det kroppen håller på med nu. Tar väl lite tid förstås.....

Inga kommentarer: