torsdag 21 juni 2012

Dagens mat

Började dagen med ett glas vatten och en dubbel espresso, som vanligt alltså. Sen blev det inget mer förrns vid 12 då det blev ett kokt ägg och en Smoothie. Det fick bli färska jordgubbar istf frysta hallon och så det nya proteinpulver jag köpte igår.

Det jag har använt senast är helt utan kolhydrater men smakar väldigt sött. Funkar i Smoothie men annars är det för sött. Nu hittade jag ett sojaprotein som är helt utan sötningsmedel och smaksättning. Funkade det också.

Ryggbiff och squashsallad, recept här. Har sett det lite på olika bloggar att man äter squashsallad till kött som typ istf potatissallad. Blev riktigt gott så det blir flera gånger, perfekt tillbehör till grillat.

Ett gott rött vin till, ripasso.

Chokladdoppade jordgubbar till efterrätt för mig. Underbart gott. Rätt häftigt att jag som aldrig gillat 70% choklad tycker det är jättegott nu.

Inga kommentarer: