torsdag 1 mars 2012

PF dag 4 & 5

Onsdag
12.00 - Broccoli & skinkpaj, 2 kokta ägg
17.30 - en liten bit ost
20.00 - Torsk i foliepaket med lök, tomat, creme fraiche mm. Blev inte mätt på det så det blev ett par skivor salami, några ostkuber och Keso med grädde.

Torsdag
12.00 - Fläskkarré med örtsmör
14.00 - 2 kokta ägg
18.00 - Köttfärs och vitkålsröra, jättegod kan rekommendera den.
22.00 - Keso och en avokado.

Vet inte om jag ska fortsätta med det här. Idag var jag väldigt hungrig när jag vaknade och mest hela förmiddagen och det var inte helt ok känner jag. Får se hur det är imorgon om det blir frukost eller inte, ska åka ner till gymmet och köra kondition tänkte jag.

1 kommentar:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Kul att du gillade köttfärs- och vitkålsröran. Väldigt enkel att göra och lite snabbare än kålpudding. :-)