lördag 24 mars 2012

Non LCHF

Är uppe i Östersund hos svärmor och firar hennes födelsedag. Idag släppte alla hämningar för första gången på mina åtta månader med LCHF. Små avsteg har jag gjort tidigare. Kommer säkert att ångra mig imorgon. Men men imorgon är en ny dag.

Var nere på lägstavikt ifredagsmorse men tror inte jag kommer vara kvar på den måndagsmorgon när jag ställer mig på vågen.

Det är som nästintill omöjligt att motstå svärmors smörgåstårtor och chokladtårta. Under många år var det tradition att äta smörgåstårta på Valborg. Så idag har det blivit både smörgåstårta, chokladtårta och ett par kakor slank visst ner också ;)

Har tränat rätt flitigt senaste veckorna så jag känner mig rätt nöjd med mig själv.

Tränade styrka igår förmiddag och fick världens träningsvärk i rygg och mage. Måste vara en förkylning eller nåt på gång. Trodde inte man kunde få så ont av att träna. Men det är bara att fortsätta.

Inga kommentarer: