torsdag 8 mars 2012

Fortsatt PF


Gårdagens middag, torsk med ägg och tomat, recept här. Hittar mycket gott på den sidan. Modifierade lite och tog inte så mycket dijon-senap, kanske en halv tsk, risk att den tar över annars.

Kör på med periodiska fastan och det känns bra, äter lite tidigare en del dar beroende på hur hungrig jag är.

Har tränat 2 mornar den här veckan och bara druckit en kopp kaffe innan. 1 timme på gångbandet med 80% av maxpuls, funkar hur bra som helst. Känns som om jag har massor med energi. Det ska ju dessutom vara ypperligt för fettförbränning, både att träna fastande på morgonen och att ligga på den pulsen. Känns som om förbränningen har kommit igång, ketos-stickorna visar på det men inte på det mörkaste, inte ännu i alla fall.

Livet är gott!


2 kommentarer:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Tack för länkningen. :-)
Ja, dijonsenap kan ta över ibland. Originalreceptet innehöll dubblet mot vad jag tog, det hade nog blivit alldeles för mycket. :-)

Laizan sa...

Tack själv. Du har så mång bra recept så det är klart jag länkar när jag använder dina recept:)