måndag 26 mars 2012

Inte sååå illa

+ 0,8 resulterade helgen i. Inget att säga om det med tanke på lördagen. Kolhydraterna binder ju vatten så förhoppningsvis försvinner det snart.

Igår återgick jag till min normala mathållning. Lite sugen faktiskt när det vankades våfflor till söndagsbrunch. Jag gick loss på jul?- skinkan istället och gjorde slut på den. Gott gott med lite senap på.

Sen färska wienerbröd hos mamma, fast de smular ju så hemskt när man äter dem och det är ju jobbigt ;) bättre att äta ost då.... eller?

Ingen träning idag, kände mig inte alls i form, fortfarande så ont i ryggen och magen, får nog gå till tant doktorn snart om det inte ger med sig. Men det är väl en förkylning, brukar få ont mest överallt då. Sen är ju jag så pjåskig när det gäller smärta så jag blir lite gnällig ;)

Nåja, I will survive, det är jag fullkomligt övertygad om :)

Inga kommentarer: