torsdag 3 maj 2012

Tillbaka till normala vanor

Det var lite spännande att ställa sig på vågen imorse, att det skulle vara + visste jag ju och +1,5 kg visade vågen. Nu är ju mycket av det vätska eftersom kolhydraterna binder vätska så de försvinner på några dar.

Vi har ju varit aktiva och gått mycket och bitvis rätt ansträngade och jag har blivit rejält svettig och känt av det speciellt i vaderna av alla trappor överallt. Bra träning.

Min våg mäter fett och muskelmassa också och enligt den så är fettmassan -2,1 kg och muskelmassa +3,4 kg!!! Verkar helt otroligt, får väl se vad vågen säger imorgon om det håller i sig. Inte mig emot :) Det är ju trots allt fettmassan som jag tycker är mest intressant.

Det har varit en härlig resa och det känns helt ok att jag ätit lite av varje under några dagar. Det som är bra att göra så här är att när jag kommer hem igen så känns det lätt att gå tillbaka till det normala igen eftersom frestelserna inte finns där.

Nu gäller det att ladda fram till semestern, 7 hela veckor som ska ägnas åt träning och bra kost. Vill gärna se lite minus på vågen fram tills dess.....
Just go for it !

Inga kommentarer: