måndag 7 maj 2012

Helt otroligt

Som jag skrev i torsdags så resulterade utsvävningarna i Italien i +1,5 kg och det var ju väntat.

Fredag återgick jag till min normala kosthållning med LCHF och det hade börjat gå neråt redan då. Imorse hade det jag gått upp försvunnit och dessutom 3 hg till. Så idag är det en ny lägstanotering på -9,7 kg.
Nu är det bara att hoppas på att kroppen fattat hur det ska gå till och fortsätter neråt ;)

Har tränat 2 gånger med mitt nya styrkeprogram som min PT gjort, igår körde jag först en timme på gångbandet och sedan styrka en timme. Jättejobbigt men sååå skönt efteråt.

Nu är det 7 hela veckor fram till semestern och jag tänker köra rätt strikt LCHF + träna så får vi se vad det ger.Sen blir det Grekland och då blir det nog inte strikt LCHF, fast det borde nog vara lättare att äta LCHF i Grekland än i Italien. Grekland har ju ingen pasta och pizza t.ex.

Inga kommentarer: