måndag 23 april 2012

Kryssning

Kryssning ned Birka Paradise torsdag till fredag med trevligt sällskap, god mat, vin och dans.

Efterrätten på trerättesmiddagen. Fläderblomspannacotta med färska bär. Gott. Eftersom vi var ett helt sällskap och maten var föreställd så åt jag det som bjöds. Det var inte så illa, fast jag förstår ju inte varför jag skulle äta det lilla kuvertbrödet som låg på min plats och bara väntade på att bli uppätet?? Det gäller art vara vaksam på sånt. Nåja. Ingen större katastrof. Maten i övrigt var ok enligt LCHF.

Det blev en hel del steg och trappor kom över 10000 både torsdag och fredag.

Lunchbuffe på hemvägen. Frukosten sov vi över. Inte så hungrig heller när man ätit en nattmacka (utan bröd) vid tvåtiden. På lunchbuffen gick jag och hämtade mat tre gånger. Det blev lite roligt faktiskt för varje gång kom jag tillbaka med kallrökt lax med gravlaxsås och räksallad plus nåt ägg och grönsaker. Fantastiskt gott. Perfekt med andra ord.

Inga kommentarer: