lördag 29 oktober 2011

Länge sen sist

14 veckor och drygt tre månader med LCHF nästan lite imponerad över mig själv. Men det känns så rätt och går så lätt. Rimmar dessutom ;)

Hade ambitionen att ta mig iväg att träna den här veckan men hamnade i nån slags oföretagsamhetskoma när det blev så lugnt på jobbfronten. Har fixat en massa hemm iofs så det är inte så farligt som det låter.

Imorse var jag tvungen att fundera om jag drömde när jag ställde mig på vågen!! Den visade 10 kg mindre än igårmorse!!!! Precis som man önskar att det ska vara alltså. Så jag klev av vågen och den stod en dm längre ut på golvet som tydligen är lite ojämnt just där. Sen var ordningen återställd. Pendlar mellan -5 - -6 så det händer inte så mycket. -10 i midjan så det händer ju nåt i alla fall.

Lyxig frukost. Händer inte så ofta. Vanligtvis blir det två ägg med majonäs, ett glas vatten och en dubbel espresso.

Gårdagens middag. Ugnsstekta rotsaker, skinkschnitzel och bearnaisesås.

Inga kommentarer: